Re: "Czarne owce" hostingu... off topic

Autor: Marcin Kapski <admin_at_bbi.plNOSPAM>
Data: Tue 01 Jun 2004 - 10:56:20 MET DST

> Moje trzy grosze: nie kompromituj się, bo za 2 lata przeczytasz
> w google swoją twórczość podpisaną nazwiskiem, dowiesz się kogo
> obraziłeś i, jeśli do tego czasu cokolwiek zmądrzejesz, to będzie
> ci wstyd.

Po pierwsze nie przypominam sobie że przeszliśmy na ty, po drugie - z chęcią
przeczytam moje wypociny oraz Pańskie na google nawet za 10 lat, i by
wówczas mniej było krzyskaczy nie znających się na rzeczy na tej grupie, i
mniej takich co zamiast merytorycznej odpoiedzi prowadzą nieciekawą dyskusję
nie czytając watków, udowadniając swoją wyższość nad innymi osobami na
grupie.