Re: "Czarne owce" hostingu... off topic

Autor: Andrzej Bursztynski <____at_neostrada.pl>
Data: Tue 01 Jun 2004 - 11:41:55 MET DST

Marcin Kapski wrote:
> Po pierwsze nie przypominam sobie że przeszliśmy na ty, po drugie - z chęcią
> przeczytam moje wypociny oraz Pańskie na google nawet za 10 lat, i by wówczas
> mniej było krzyskaczy nie znających się na rzeczy na tej grupie, i mniej
> takich co zamiast merytorycznej odpoiedzi prowadzą nieciekawą dyskusję nie
> czytając watków, udowadniając swoją wyższość nad innymi osobami na grupie.

Bardzo ładnie złożył Szanowny Pan samokrytykę, tylko po co jeszcze dalej
pisać i dalej się publicznie kompromitować? Radzę szklankę zimnej wody na
ochłodzenie gorącej głowy i nieco więcej pokory.

Zastanawiam się tylko czemu nie podpisuje się Szanowny Pan jako "Krzyskacz"?

*PLONK*

--
Andrzej Bursztynski,  My personal opinions are just mine
-dodaj imię kropeczka nazwisko małpa i masz adres pocztowy-