Re: "Czarne owce" hostingu... off topic

Autor: -IT- <usenet1_at_devnull.daftland.com>
Data: Tue 01 Jun 2004 - 10:45:01 MET DST

[Marcin Kapski]
> żle Pan sobie policzył te 10 kbit ale to nieważne.
> I trochę dziwnie Pan wyobraża sobie "wiszące" procesy apacha.

Moje trzy grosze: nie kompromituj się, bo za 2 lata przeczytasz
w google swoją twórczość podpisaną nazwiskiem, dowiesz się kogo
obraziłeś i, jeśli do tego czasu cokolwiek zmądrzejesz, to będzie
ci wstyd.

--
Igor Truszkowski   [odpowiadając usuń "devnull" z adresu]
GCS  d- s: a- C++ UBLH++++$ P+>++ L+++@ E--- W+++@ N++ K-