Re: "Czarne owce" hostingu... off topic

Autor: Marcin Kapski <admin_at_bbi.plNOSPAM>
Data: Tue 01 Jun 2004 - 10:53:33 MET DST

> Lubię się czepiać.
> Niniejszym kończę, bo skończyła się w Twojej wypowiedzi merytoryka, a
> zaczęło mało kulturalne obrażanie rozmówcy.

Przykro mi ale obrażanie Pan zaczął. A jeśli chodzi o cytowanie, to Pan
musi się nauczyć po pierwsze cytowac całość wypowiedzi do której sie Pan
odnosi, a nie ciąć jak Panu wygodniej.
A po drugie, proszę sobie uświadomić że nie czyta Pan wątków, tylko pisze co
myśli. W takiej sytuacji rozmowa nie ma sensu.