Re: "Czarne owce" hostingu... off topic

Autor: Marcin Kapski <admin_at_bbi.plNOSPAM>
Data: Tue 01 Jun 2004 - 01:16:36 MET DST

> Nie. Żaden z nich nie ma właściwie gwarantowanego pasma i żaden też nie ma
> limitu pasma.

niby dlaczego ?

> Heh. Ja nie wiem. Ty naprawdę nie rozumiesz istoty rzeczy chyba. Skoro ja
> wprowadzam takie warunki hostingu, to Tobie nic do tego. Albo się z tym
> zgadzasz i jest to określone w umowie - albo nie. Jeśli nie, to masz prawo
> mnie zaskarżyć, tudzież rozwiązać umowę.
> Gdybyś nadal nie rozumiał - ja mogę sobie nawet w umowie hostingowej
wpisać,
> że będziesz mi codziennie do domu przywoził świeże kwiaty. Rozumiesz, czy
> nadal masz problem z podstawami?

Panie Przemysławie, Pan jest jak Lepper, uprawia Pan monolog, a skoro tak to
niech Pan pogada z misiem, lepiej Panu zrobi, i może Pan spokojniej
zaśnie...
Po co mi pan z tą umową wyjeżdza. Po jasną cholerę, Pan nadal smuci o jej
warunkach i że nie ma w niej limitu pasma tylko limit transferu. Albo jest
Pan wstanie rozważyć problem pomijając jej pryzmat albo niech Pan skończy
wątek....

> No to Cię zmartwię. Zerknij sobie na dowolnych dużych providerów np. w
USA.
> Nie mówiąc o DataCenter.

Wiesz, problem ziomków podobnych Pana, co lubią zerkać, nie jest moim
problemem.
Pan Panie Przemku, lubi sobie zerkać, ja wolę myśleć i rozważać, a swoje
rozważania prezentowac na takim oto forum publicznym (choć robię to żadko).

> Z ciekawości - co to 'koment'?

Napisze ponownie - komnent=komentarza ale nie mógł Pan tego wydedukować,
tylko musiał Pan zapytać.

Marcin Kapski