Re: Hakiery

Autor: Neas (neas_at_usun-to.neas.ws)
Data: Tue 06 Apr 2004 - 15:28:27 MET DST

Chrószcz Sławomir <scnospam_at_rybnetno.spampl> pisze:

>Mylisz się.
>powodowana != koordynowana

Koordynowana? Co masz na myśli? Jeśli zrozumiałeś mój post jako
oskarżenie osób odpowiedzialnych za konkretne sieci IRC to
jest to oczywiście błędna interpretacja.

IRC jest wg. mnie najczęstszą przyczyną tych ataków w tym
sensie, że idioci bawiący się w ddos na IRC najczęściej znajdują
powody do swoich szczeniackich zabaw.