Re: Hakiery

Autor: Jan Srzednicki (w_at_nospam.invalid)
Data: Tue 06 Apr 2004 - 22:18:59 MET DST

On 2004-04-05, Neas <neas_at_usun-to.neas.ws> wrote:

> Wydaje mi się, że większość ataków jest w jakiś sposób
> powodowana 'przez' IRC. Mylę się?

Nie mam żadnych danych, żeby to potwierdzić/zaprzeczyć, nie prowadzę
statystyk. Możliwe, że tak jest.

Zauważ jednak, że ja pisałem o atakach na server IRC, a nie powodowane
przez IRC - bo 'powodowane przez IRC' może oznaczać, że jakiemuś
bambusowi nie spodoba się, że dostał bana od kogoś, kto ma gdzieś konto
i pojedzie DDoSem w server owo konto obsługujący. I to ma się nijak do
głupot produkowanych przez imć Futszaka o pośredniej winie Beetha za
zamieszanie.

--
 -- Jan Srzednicki --=-- wrzask --=-- Winfried --