Re: znowu atman ??

Autor: greg (leszcz_at_NOSPAM.v-lo.krakow.pl)
Data: Tue 06 Apr 2004 - 19:02:12 MET DST

kamil kapturkiewicz wrote:
> od lipca 2003 do styczna 2004 mialem od nich lacze. nie wytrzymalem,
> nonstop packet lossy, wyjscie na swiat chyba maja przez modem dialup ;).
> totalna porazka. ucieklem do netii, ceny nizsze i obsluga 24h, zero p.l.
>
> tobie tez radze uciekac, tylko pewnie trzyma cie z nimi umowa za ktorej
> zerwanie karza sobie placic ;(
>
> pozdro.

no wlasnie sytuacja wyglada wrecz dziwnie, mianowicie jako
jedyny nie pozwolilem sobie wcisnac umowy na czas okreslony
i z terminem wypowiedzenia 30 dni (tak tak!! mozna tak
zrobic!) i malo tego na okreslona kwote - nizsza niz w
cenniku i o okreslonych parametrach :-)
No ale niestety parametry nie obejmuja sieci poza TK i tu
jest pies pogrzebany :-(
Malo tego za standardowa oplate instalacyjna dostalem modem
i ruter CISCO, wiec nie musialem doplacac za ruter.
Niestety nie mam zadnej alternetywy jesli o polaczenie
kablowe, wszyscy oferuja same radia. Oczywiscie jest tepsa
ale to tez mam ;-)

Po prostu nie oplaca mi sie z tego rezygnowac ze wzgledu na
warunki umowy i ewentualne przejscie do kogos innego. A
jesli chodzi o lacze to do zarzucenia mam tylko te lossy co
znacznie utrudnia dzialania interaktywne. Natomiast
aktualnie mam tamtedy puszczony ruch ssssacy czyli wszelkiej
masci p2p itp i dziala wrecz wysmienicie i mozna skorzystac
z calego dostepnego pasma.
Jako lacze podstawowe od pazdziernika tamtego roku zupelnie
sie nie nadaje, w szczegolnosci czeste awarie i puszczanie
ruchu dookola.

pzdr
greg