Re: polpak robi jaja...

Autor: Zbigniew Sikora (zs_at_hor.net.pl)
Data: Fri 26 Mar 2004 - 20:22:34 MET

Użytkownik "Janusz - Vahanara" <vahanara_at_olimp.gapp.pl> napisał w wiadomości

> Jedni potrafią się porozumieć, inni toczą ideologiczne wojenki.

Nie posądzam chłopaków z VIII LO z Krakowa i dyrektora tej szkoły o toczenie
wojen ideologicznych. Mają łącze z Cyfronetu o przepustowości 10Mb/s, mają
serwer, na którym są istotne w tej chwili informacje dla potencjalnych
nowych uczniów tej szkoły. Z serwera praktycznie nie da się sciągać plików
korzystając z łącz TPNetu. Wiem, bo sam to testowałem przez Polpak. W tym
samym czasie korzystając z łączy GTS miałem transfer około 4-5Mb/s.
Sam nie wiem, jakich jeszcze argumentów można użyć żeby przekonać tych,
którzy jeszcze wątpią, że to TP SA blokuje ruch. Chyba, że zostałeś już sam
na placu boju, i to Ty właśnie toczysz wojnę ideologiczną ? Powiedz, Janusz,
jak to jest ? ;)

> Ciekawi mnie, cóż tworzy tą wspomnianą "średnią krajową"?

Rozejrzyj się. Naprawdę nie widzisz ? Tego, że UOKiK wszczął postępowanie w
tej sprawie też nie zauważyłeś ?

Z#