Re: polpak robi jaja...

Autor: Piotrek Szeptynski (cepter_at_nospam-cepter.net)
Data: Fri 26 Mar 2004 - 21:13:00 MET

On 2004-03-26, Zbigniew Sikora <zs_at_hor.net.pl> wrote:
> Użytkownik "Janusz - Vahanara" <vahanara_at_olimp.gapp.pl> napisał w wiadomości

jak widac nie potrafia sie porozumiec do konca, a ideologoczna(?) wojenke
nie zaczelo bynajmniej viii-lo, ani jej nie prowadzi, tylko informuje
uczniow i nie uczniow o sytuacji, ktora IMO jest juz troche nudna;)

> Nie posądzam chłopaków z VIII LO z Krakowa i dyrektora tej szkoły o toczenie
> wojen ideologicznych. Mają łącze z Cyfronetu o przepustowości 10Mb/s, mają
> serwer, na którym są istotne w tej chwili informacje dla potencjalnych
> nowych uczniów tej szkoły. Z serwera praktycznie nie da się sciągać plików
> korzystając z łącz TPNetu. Wiem, bo sam to testowałem przez Polpak.
zakladajac ze sie laczy na adresy z puli 195.150.232.128/25 to fakt.
jednak, jak kolega, ktory tam sie siecia zajmuje, uruchamia serwer www
na adresie zewnetrznym routera (149.156) lub na niego sie laczy to staje
sie cud! wszystko smiga. Ja tu nie widze ideologii, tylko fakty.
pomijam kwestie czy to edu, czy nie edu, bo to osobny temat.

pozdrawiam

--
+--- mailto: cepter_at_no-spam.cepter.net --- Piotr Szeptynski ---+