Re: jeszcze o google

Autor: Woyteck (marsmanEAT-HAM_at_pocza.onetNO-SPAM.pl)
Data: Fri 26 Mar 2004 - 19:36:54 MET

Użytkownik "plebs" <sbelp_at_pb.com> napisał w wiadomości
> Dla mnie adres google.pl ma IP 216.239.59.99
ping google.pl = 216.239.59.99

> a dla kolegi z innej sieci dostępowej 66.102.9.99
ping google.com = 66.102.9.99

> a mimo to korzystamy z tej samej strony?? co to za czary?
> Skąd google wie, że ma mi wyświetlić polską wersje strony, na podstawie
> wersji językowej systemu operacyjnego czy mojego IP czy domeny PL?

Tez sie nad tym zastanawialem i stwierdzam ze wystarczy sciagac z IANA i
RIPE aktualne
dane jaki kraj jakie klasy IP posiada i wedlug tych klas przekierowywac lub
ustawiac lokalizowaną strone.
ponadto google ma napewno kilka roznych lacz.

pozdr.

--
Woyteck
I eat SPAM for breakfast!