Re: polpak robi jaja...

Autor: Janusz - Vahanara (vahanara_at_olimp.gapp.pl)
Data: Fri 26 Mar 2004 - 18:42:03 MET

Nastał nam piękny 26 marzec 2004 roku,
kiedy to Zbigniew Sikora posłał(a) w świat wiadomość
<c40spk$2e6v$1_at_news2.ipartners.pl>

> Jak zwykle Twoje obserwacje odbiegają znacząco od średniej krajowej.
> Dla zrównoważenia osądu polecam lekturę http://siec.viii-lo.krakow.pl.
Tak się składa, że Opera pokazuje podczas ściągania strony aktualny
transfer.
Dziennik Polski
http://dzis.dziennik.krakow.pl/

Zespół Szkół Łączności
http://www.tl.krakow.pl/

W każdym przypadku transfer większy niż 20kB/s.
Jedni potrafią się porozumieć, inni toczą ideologiczne wojenki.

P.s.
Ciekawi mnie, cóż tworzy tą wspomnianą "średnią krajową"?

Janusz - Vahanara
Jestem tu, by wrzasnąć: Ku-ku-ry-ku!,