Re: problem z dsl512

Autor: Jakub \ (venom_at_nospam.venomski.com)
Data: Tue 02 Mar 2004 - 18:23:47 MET

Witam,
> czy ktos moze mi poradzic co jest nie tak?
> jestem uzytkownikiem w malej sieci blokowej (11 osob), siec jest oparta na
> dsl 512 i od samego poczatku sa z nia problemy (czyli od 6 miesiecy).
Chodzi
> o to, ze polaczenie jes przez jakies 30 sek. do gora 5 min, a pozniej jest
> zerwane na podobny czas. W sumie to chyba wiecej jest okresow kiedy nie ma
> internetu.
> Szukalem podobnego problemu i dowiedzialem sie, ze uzytkownicy dsl 1M
mieli
> podobne objawy (chodzilo o to aby wykorzystac wszystkie nr ip), ale nic
nie
> pisali o 512. Moje pytanie brzmi czy mozna ten problem rozwiazac w podobny
> sposob co na dsl-u 1M.
DSL1 miala czkawke przez niepodniesione adresy ip.. tutaj czyli 512 ma tylko
jeden adres wiec niemozliwoscia jest aby byl ten sam problem. Ja na twoim
miejscu bym to dawno zglosil na blu lajn i... czekal :) Mozliwe, ze jest to
wina routera... sprobuj moze podlaczyc dsl do wlasnego kompa i zobaczysz czy
owa czkawka wystepuje dalej czy nie... Jesli tak stawiam na uszkodzony modem
lub cos na centrali.

Pozdrawiam,

--
Jakub "Venom" Żukowski