Re: upadłość WP

Autor: bul_at_wp.pl
Data: Tue 02 Mar 2004 - 17:58:54 MET

Dariusz Jaworski <darek_at_sgh.waw.pl> wrote:

> Realnie chcia?em zapyta? dlaczego rozdzielasz k?opoty finansowe WP
> od zarz?dzania? Przecie? bezpo?redni? przyczyn? wniosku o upad?o??
> jest utrata p?ynno?ci finansowej, kt?ra bynajmniej nie wynika
> z roszcze? akcjonariuszy mniejszo?ciowych, tylko z wynik?w
> finansowych WP, kt?re s? s?abe. I lepsze nie b?d?, bo has?o
> "upad?o??" na pewno nie przyci?gnie wam w tej chwili klient?w
> (reklamodawc?w itp.), ani u?ytkownik?w.

wyniki są raczej dobre, oczywiście obecne informacje wiele mogą zmienić
co nie zmienia faktu, że gdyby nie konflikt pomiędzy udziałowcami
prawdopodobnie wp nie byłaby w tej sytuacji co obecnie

w ten rodzaj działalności jest wpisane przynoszenie strat przez dość
długi okres czasu, istotne jest tylko kiedy uda sie doprowadzić do
pokrycia kosztów wpływami, jak poczytasz prasę to znajdziesz kiedy portal
miał/ma zacząć się samofinansować.

i może rozjrzysz się po pozostałych tego typu przedsięwzięciach i popatrzysz
które z nich przynosi dochód.

portale okazały się inwestycjami naprawdę kosztownymi i długookresowymi
od dawna już chyba jest jasne, że istotne jest nie czy będą w stanie przynieść
zyski tylko kiedy będą w stanie przynieść zyski (czyt. czy tego doczekają)

a do tego momentu niestety trzeba w nie wkładać kasę

wydaje się, że naprawdę niewiele brakuje/brakowało czasu/pieniędzy aby to
wszystko zaczęło przynosić zysk

> PS. Dziwi mnie, ?e na stronach WP nie ma ani s?owa o tym wniosku.
> Wygl?da to tak, jakby zarz?d mia? g??boko gdzie? u?ytkownik?w,
> kt?rzy mog? na przyk?ad martwi? si? o przysz?o?? swoich skrzynek
> pocztowych. Nie wiem po co WP utrzymuje takie strony:
> http://onas.wp.pl/prasa03.html - od 2001 nikt nic o WP nie
> napisa? ju?? :o A tutaj: http://onas.wp.pl/infpras.html - jak
> gdyby nigdy nic...

wyślij pytanie do WP?

moze inaczej, żeby było jasne, wypowiadam się czysto prywatnie
starając się dociec skąd pojawiają się jakieś plotki nt. helikopterów
czy złego zarządzania
po prostu nie do końca zgadzam się z uwagami jakie pojawiły się
w powyższym wątku

-bul