problem z dsl512

Autor: venditor (venditor_at_gazeta.pl)
Data: Tue 02 Mar 2004 - 17:47:24 MET

Witam,

czy ktos moze mi poradzic co jest nie tak?
jestem uzytkownikiem w malej sieci blokowej (11 osob), siec jest oparta na
dsl 512 i od samego poczatku sa z nia problemy (czyli od 6 miesiecy). Chodzi
o to, ze polaczenie jes przez jakies 30 sek. do gora 5 min, a pozniej jest
zerwane na podobny czas. W sumie to chyba wiecej jest okresow kiedy nie ma
internetu.
Szukalem podobnego problemu i dowiedzialem sie, ze uzytkownicy dsl 1M mieli
podobne objawy (chodzilo o to aby wykorzystac wszystkie nr ip), ale nic nie
pisali o 512. Moje pytanie brzmi czy mozna ten problem rozwiazac w podobny
sposob co na dsl-u 1M.

ps: z tego co wiem to router jaki jest umnie to asmax br 804 (gdyby to mialo
pomoc)

z gory dziekuje za odpowiedz
        venditor