Re: problem z dsl512

Autor: Przemyslaw Frasunek (venglin_at_pisz.na.niusy)
Data: Wed 03 Mar 2004 - 09:13:48 MET

Tomasz Śląski <spam.poleci.od.razu_at_do.kosza.com.pl> napisał(a):

> Śmiem wątpić. Ostatnio przez 45 minut usiłowałem zgłosić awarię routera
> z.war-ar9.do.war-r4.tpnet.pl będącego po drodze z GTS do Polpaka i uporem
> maniaka odmawiali przyjecia zgłoszenia i odsyłali mnie do GTS albo na 9393
> tudzież 9330 :>

Alez on tylko limitowal ICMP wtedy, reszta dzialala poprawnie. Mimo
wszystko, brak mozliwosci mtr'owania do tego stopnia rozsierdzil
niektorych ludzi, ze zamiast do TP, dzwonili np. do ATMANu, nie bedac
jego klientami i krzyczeli o skandalach.

--
* Fido: 2:480/124 ** WWW: http://www.frasunek.com/ ** NICHDL: PMF9-RIPE *
* JID: venglin_at_jabber.atman.pl ** PGP ID: 2578FCAD ** HAM-RADIO: SQ8JIV *