Re: upadłość WP

Autor: Dariusz Jaworski (darek_at_sgh.waw.pl)
Data: Tue 02 Mar 2004 - 14:20:06 MET

bul_at_wp.pl wrote:
> realnie proponowałbym rozdzielić kłopoty finansowe WP związane
> z konfliktem pomiędzy akcjonariuszami od samej firmy i jej zarządzania

Realnie chciałem zapytać dlaczego rozdzielasz kłopoty finansowe WP
od zarządzania? Przecież bezpośrednią przyczyną wniosku o upadłość
jest utrata płynności finansowej, która bynajmniej nie wynika
z roszczeń akcjonariuszy mniejszościowych, tylko z wyników
finansowych WP, które są słabe. I lepsze nie będą, bo hasło
"upadłość" na pewno nie przyciągnie wam w tej chwili klientów
(reklamodawców itp.), ani użytkowników.

PS. Dziwi mnie, że na stronach WP nie ma ani słowa o tym wniosku.
Wygląda to tak, jakby zarząd miał głęboko gdzieś użytkowników,
którzy mogą na przykład martwić się o przyszłość swoich skrzynek
pocztowych. Nie wiem po co WP utrzymuje takie strony:
http://onas.wp.pl/prasa03.html - od 2001 nikt nic o WP nie
napisał już? :o A tutaj: http://onas.wp.pl/infpras.html - jak
gdyby nigdy nic...