Re: NETIA ADSL

Autor: gtk_at_adm
Data: Thu 26 Feb 2004 - 02:24:45 MET

Dnia 2004-02-26 01:51,Użytkownik Adam Paluch napisał:

> Pamietasz takie pojecie jak "prace spoleczne" ? moze osobiscie nie machales
> lopata i nie kopales dolkow aby wprowadzic "telefonizacje" ale wielu to
> robilo a potem co sie biedacy nakopali TP dostala na tacy
> rany, ja tez chce taki prezent ! niech mi ktos da ladny szkielet a "ostatnia
> mile" to sobie juz sam zrobie ...

Troche pomieszales chyba. Prac spolecznych ja akurat nie pamietam ( moze
nie slyszalem), ale czy napewno juz wtedy kladziono swiatlowody, ktorymi
teraz mozemy przesylac z przepustowosciami nGb/s ? ;)

FT kupil TP tak jak ktos tu juz zauwazyl razem z kanalizacja techniczna.
Teraz sprzedawca chce odebrac czesc majatku nabywcy i przekazac go
innym. A moze to nowy wlasciciel powinen sie podzielic?
Sprzedawca reprezentowal bardzo liczna grupe 'udzialowcow'. Zyskiem ze
sprzedazy 'podzielil' sie z nimi, po latach jednak wszyscy poszli po
rozum do glowy i chcieliby kilka punktow z tamtej umowy wykreslic.

--
  Carlos
| #    odpowiadajac  usun 'x' z adresu email   # |