Re: NETIA ADSL

Autor: Adam Paluch (adam_at_bluu.net)
Data: Thu 26 Feb 2004 - 12:02:38 MET

gtk_at_adm wrote:

> Troche pomieszales chyba. Prac spolecznych ja akurat nie pamietam (
> moze nie slyszalem), ale czy napewno juz wtedy kladziono swiatlowody,
> ktorymi teraz mozemy przesylac z przepustowosciami nGb/s ? ;)

acha, swiatlowody wymagaja osobnej kanalizacji ...
porownaj sobie koszt wybudowania 100m kanalizacji i 100m swiatlowodu,
widzisz roznice ? jeszcze mozesz do tego dodac czas potrzebny na zrobienie
jednego i drugiego

> FT kupil TP tak jak ktos tu juz zauwazyl razem z kanalizacja
> techniczna. Teraz sprzedawca chce odebrac czesc majatku nabywcy i
> przekazac go innym. A moze to nowy wlasciciel powinen sie podzielic?
> Sprzedawca reprezentowal bardzo liczna grupe 'udzialowcow'. Zyskiem ze
> sprzedazy 'podzielil' sie z nimi, po latach jednak wszyscy poszli po
> rozum do glowy i chcieliby kilka punktow z tamtej umowy wykreslic.

zgadza sie, to byl ogromny blad zrobiony przy sprzedazy
ale bledy zawsze mozna poprawic

--
Adam Paluch <adam_at_bluu.net>
bluuu.NET, Sosnowiec