Re: NETIA ADSL

Autor: Adam Paluch (adam_at_bluu.net)
Data: Thu 26 Feb 2004 - 01:51:53 MET

Janusz - Vahanara wrote:
<ciach>
> Zbudowała, a nie dostała.
> Bierut z Gomułką nie sprowadzili do Polski Krzyżaków by ci budowali
> infrastrukturę TP.
> A Bill Gates nie podarował routerów, DSLAMów, modemów...

wlasnie w tym problem zewieksza czesc dostala a dopiero POTEM !!!
rozbudowywala
Cala zecz w tej calej dyskusji polega na tym ze TP dostala taki niesamowity
start ze naprawde chocby konkurencja sie dwoila i troila (i miala
nieograniczone fundusze) to i tak troche czasu by potrwalo zanim wielkoscia
i sila moglaby konkurowac z monopolista.

Pamietasz takie pojecie jak "prace spoleczne" ? moze osobiscie nie machales
lopata i nie kopales dolkow aby wprowadzic "telefonizacje" ale wielu to
robilo a potem co sie biedacy nakopali TP dostala na tacy
rany, ja tez chce taki prezent ! niech mi ktos da ladny szkielet a "ostatnia
mile" to sobie juz sam zrobie ...

EOT

--
Adam Paluch <adam_at_bluu.net>