Re: TPNET - POL34

Autor: Bartlomiej Korupczynski (bartek_at_wytnij-to.klolik.i-to-tez.org)
Data: Wed 25 Feb 2004 - 20:17:05 MET

Janusz - Vahanara (vahanara_at_olimp.gapp.pl) napisal(a) niegdys w
wiadomosci:

> Nastal nam piekny 25 luty 2004 roku,
> kiedy to Radoslaw Sokol poslal(a) w świat wiadomośc
> <20040225180456167_at_grush.one.pl>

> Troche ciezko byloby sprzedac osiedlówke ze sztywnym limitem 1/20
> modemu. ;-)
> BTW, znów klania sie Neo - nie zabrania sie dzielenia,

http://www.tpnet.pl/abuse_prawo.php

Regulamin ?wiadczenia us?ugi Neostrada TP
§ 6
W ramach korzystania z Us?ugi Klient zobowi?zany jest:
[...]
3.
_nie_umo?liwia?_korzystania_z_Us?ugi_innym_podmiotom_poza_Lokalem_bez
_zgody_TP,

(Nie poruszaj jednak tematu "zgody TP", w przeciwnym wypadku pokaz mi
choc jedna taka pisemna zgode)

> nie tnie uslug, mozna stawiac serwer,

Na dynamicznym IP? (tylko nie wciskaj pomyslow typu dyndns).
Moze nie jest to w istocie zabranianie, ale utrudnianie napewno.

Nadajesz sie na ich rzecznika prasowego - wciskasz kit rownie
profesjonalnie jak Krystyna Cz. Wolalem ja jak prowadzila programy
publicystyczne.