Re: NETIA ADSL

Autor: Janusz - Vahanara (vahanara_at_olimp.gapp.pl)
Data: Wed 25 Feb 2004 - 20:13:27 MET

Nastał nam piękny 25 luty 2004 roku,
kiedy to Tomasz Śląski posłał(a) w świat wiadomość
<c1i231$86k$1_at_sunflower.man.poznan.pl>

> Teraz to już naprawdę bzdurzysz waść.
> Primo - Idea wchodząc Polskę z GSM miała juz sporo masztów i traktów z
> powodu istniejącej sieci NMT450i.
O, to tak, jak z UPC.
Kiedy UPC kupowało śląską kablówkę (już nie pamiętam jak się nazywała) też
sporo mieszkań było okablowanych.

> Musieli trochę dobudować, ale nie musieli
> budować od zera.
Znów, jak UPC. Tyle, że Chello w mojej dzielnicy w najbliższym czasie nie
jest nawet planowane.

> Secundo - jest wiele miejsc, gdzie na jednym maszcie wiszą anteny wszyskich
> GSM-owców; mało tego zdarzają sie miejsca, gdzie z jednych i tych samych
> anten idzie dwóch operatorów.
I...?
Energis i Pro Futuro nie potrafią się dogadać wzorem GSMowców?

Janusz - Vahanara
Jestem tu, by wrzasnąć: Ku-ku-ry-ku!,