Re: TPNET - POL34

Autor: Janusz - Vahanara (vahanara_at_olimp.gapp.pl)
Data: Wed 25 Feb 2004 - 19:50:15 MET

Nastał nam piękny 25 luty 2004 roku,
kiedy to Radoslaw Sokol posłał(a) w świat wiadomość
<20040225180456167_at_grush.one.pl>

> Ja od dłuższego czasu jestem zwolennikiem wersji, że domowe
> łącza internetowe powinny iść w sztywne pasmo dostarczane
> użytkownikowi (np. właśnie 128 Kibps), które mógłby wyko-
> rzystywać w dowolny sposób i zawsze, bez cięcia.
Masz już takie łącza. To Neostrada.

> Niestety,
> cały świat idzie za to w magię liczb, dostarczając ludziom
> superszybkie, dzielone między wiele osób łącza i zabraniając
> ich dzielenia, tnąc usługi, zabraniając stawiania serwera,
> wprowadzając limity transferu...
Trochę ciężko byłoby sprzedać osiedlówkę ze sztywnym limitem 1/20 modemu.
;-)
BTW, znów kłania się Neo - nie zabrania się dzielenia, nie tnie usług,
można stawiać serwer, nie ma limitów transferu (w wersji 512 kbps).

Janusz - Vahanara
Jestem tu, by wrzasnąć: Ku-ku-ry-ku!,