Re: NETIA ADSL

Autor: Janusz - Vahanara (vahanara_at_olimp.gapp.pl)
Data: Wed 25 Feb 2004 - 20:13:26 MET

Nastał nam piękny 25 luty 2004 roku,
kiedy to Radosław Popławski posłał(a) w świat wiadomość
<ntcp301tp94e1tmefn8kbbucskg14b472b_at_4ax.com>

> Twoje bzdurzenie sięga absolutnego zenitu :)
> PS. Sieci komórkowe mają zakaz udostępniania konkurencji swoich urządzeń,
> właśnie po to każdy musiał wybudować się od 0.
> PS2. W sieciach kom. akurat jest w miarę zdrowa konkurencja, dlatego tam musisz
> się rozbudowywać by nie zginąć, w stacjonarnych nie ma tak lekko.

Poddaje się przy tej filozofii Kalego.
Rozbudowa własnej bazy w sieciach GSM jest w porządku.
Ale podobna rozbudowa infrastruktury internetowej jest już zła (bo należy
się za darmo)?

Janusz - Vahanara
Jestem tu, by wrzasnąć: Ku-ku-ry-ku!,