Re: NETIA ADSL

Autor: Janusz - Vahanara (vahanara_at_olimp.gapp.pl)
Data: Wed 25 Feb 2004 - 22:18:02 MET

Nastał nam piękny 25 luty 2004 roku,
kiedy to M.Tankard posłał(a) w świat wiadomość
<8vukkawgfyrs.16mt181l8ye61$.dlg_at_40tude.net>

> Tepsa została sprzedana z jej całym majątkiem - takie są fakty - nikt tego
> nie dostał za darmo - państwo wzięło za to pieniądze.

Wychodzi na to, że FT płacił za coś (skarbowi państwa), co teraz musiałby
nieodpłatnie udostępnić konkurencji, np. takim firmom jak GTS, Crowley czy
Energis?

Janusz - Vahanara
Jestem tu, by wrzasnąć: Ku-ku-ry-ku!,