Re: NETIA ADSL

Autor: Bartlomiej Korupczynski (bartek_at_wytnij-to.klolik.i-to-tez.org)
Data: Wed 25 Feb 2004 - 20:40:44 MET

Janusz - Vahanara (vahanara_at_olimp.gapp.pl) napisal(a) niegdys w
wiadomosci:

> Nastal nam piekny 25 luty 2004 roku,
> kiedy to Radoslaw Poplawski poslal(a) w świat wiadomośc
> <ntcp301tp94e1tmefn8kbbucskg14b472b_at_4ax.com>

> Poddaje sie przy tej filozofii Kalego.
> Rozbudowa wlasnej bazy w sieciach GSM jest w porządku.
> Ale podobna rozbudowa infrastruktury internetowej jest juz zla (bo
> nalezy sie za darmo)?

Bo sieci komorkowe budowaly sie za wlasne pieniadze a nie jak TPSA
ktora byla na garnuszku panstwowym? Bo TPSA jest tym samym na *duzo*
lepszej pozycji niz inni operatorzy ktorzy musza sie budowac od zera?
Bo studzienki telekom. bedace we wladaniu TPSA (ktore wg mnie powinny
byc wlasnoscia np. gmin) sa dla TPSA swietym graalem? Bo TPSA
wszystkich traktuje wszystkich operatorow jako podrzednych? Wreszcie
- bo sieci komorkowe nie robia takich chorych akcji w stosunku do
innych operatorow?

Mowisz ze infrastruktura nie nalezy sie za darmo - ale TPSA wlasnie
za darmo ja otrzymala. Jakies wnioski?

Panstwo zle zrobilo... oj baaaaaardzo zle. Tak sie wlasnie konczy
pazernosc (urzednikow).