Re: NETIA ADSL

Autor: eik wek (wylaczyli_at_mi.serwer.chwilowo.pacany.jedne)
Data: Wed 25 Feb 2004 - 19:31:50 MET

Janusz - Vahanara <vahanara_at_olimp.gapp.pl> wrote:

>Czy kiedy IDEA wchodziła na rynek z ogólnopolską siecią, to Era i Plus też
>powinny jej udostępnić maszty i trakty radiowe?

zapomniales o wiezach koscielnych i wysokich blokach.... :)
róznica jest taka, ze operator GSM mogl sie dogadac ($$$) z proboszczem,
czy spoldzielnia mieszkaniowa i dzierzawic miejsce na wysoko umieszczonym
elemencie architektury... moze gdyby kanalizacja techniczna nalezala
do proboszczów, czy spóldzielni mieszkaniowych, w kwestii dzierzawek
panowalby ten sam wolny rynek ? :)