Re: NETIA ADSL

Autor: Zbigniew Sikora (zs_at_hor.net.pl)
Data: Wed 25 Feb 2004 - 10:59:37 MET

Użytkownik "M. Tankard" <m.tankard_at_g-zeta.pl> napisał w wiadomości

> Jak się coś komuś opłaca, to zazwyczaj to robi. Jezli nie robi rzeczy,
> które się opłacają, to zrobią to inni a on zbankrutuje - i więcej niec
> nie powinno mieć znaczenia.

Michał, proszę, nie twórzcie tutaj razem z Vaharą jakiejś wirtualnej
rzeczywistości...
Wiesz doskonale, że w kwestii ostatniej mili TP SA jest praktycznie
monopolistą. I wiesz doskonale dlaczego nie dzierżawi pętli lokalnej na
normalnych zasadach. Wiesz ? Odnoszę wrażenie, że wiesz, tylko uprawiasz
niepotrzebną propagandę. Jeśli chcesz, to możemy zająć się roztrząsaniem
zagadnień zwiazanych z kosztami pętli lokalnej, a ceną jej dzierżawy,
wysokością abonamentu telefonicznego i abonamentem za usługę Neostrada.
Robiłem to już z ludźmi z UOKiK dwa czy trzy lata temu, więc mogę to zrobić
jeszcze raz w tej chwili. Tylko, że uważam to za niepotrzebną stratę czasu,
bo każdy może to zrobić na własny użytek i wyciągnąć stosowne wnioski.

Z#