Re: problem.83 ;-)

Autor: gtk_at_adm
Data: Wed 25 Feb 2004 - 09:23:19 MET

Dnia 2004-02-25 08:42,Użytkownik Wiesiek napisał:

> Pewnie go ktos takim haslem splawil na blue-line i teraz tak mowi.
> Swego czasu byl komunikat na p.i.k ze beda informowac firmy ktore
> blokuja prefix 83/8
>
> Tak wogole... jest duzo wiekszych i powazniejszych ISP niz TPSA. Oni
> moga znacznie wiecej. Poza tym prefix 83/8 nie nalezy w calosci do
> TPSA, wiec ja analogii w tym nie widze.

Nikt tutaj nie pisal o wielkosci tpsa, jednak mogla interweniowac w
sprawie adresow z puli 83.0.0.0/8, podobnie jak inni isp 'obdarowani'
tymi adresami. Poki co TP ma najwiecej przydzielonych adresow z tej puli.

83.0.0.0/11 - TP
83.192.0.0./12 - FT
83.176.0.0/12 - tele2

P.S. niekorym przydalaby sie grupa pl.internet.antytpsa

--
  Carlos
| #    odpowiadajac  usun 'x' z adresu email   # |