Re: NETIA ADSL

Autor: Adam Paluch (adam_at_bluu.net)
Data: Tue 24 Feb 2004 - 22:18:41 MET

Janusz - Vahanara wrote:
> Tak, jak inni uczepili się dostępu "do ludności", który TP mam im za
> darmo zapewnić. Tzn, nie za darmo, bo nie ma darmowych obiadów, tylko
> moim kosztem w postaci choćby wyższej opłaty instalacyjnej albo
> abonamentu.

acha, a wiec lepiej jak m.in twoja kasa napycha kieszenie francuzow niz ma
isc na rozwoj, fajnie ;-)

> Ich oferty nie mam i nie zanosi się, bym otrzymał.
> Hallo, Chello! Mam w pokoju wasz kabelek.

mowilem o innych operatorach ale widze ze swiata oprocz chello nie widzisz a
reszta jest z zalozenia beee

> Ależ jasne - od tygodnia mogę zadzwonić nawet z Będzina, Sosnowca, czy
> Mysłowic (to sąsiednie miasta wokół Katowic).

no to juz cie nie rozumie, najpier placzesz ze nikt oprocz tp sa nie chce
cie podpiac, teraz zle ze jednak sa inni .... zdecyduj sie moze, jak by ci
bylo malo to pewnie crowlay tez siegnie ;-)

> Zafunduję bazę z abonamentu za Neo?

skoro nalegasz ;-)

> A infrastruktura do kilkunastu tysięcy Neostrad to za symboliczną
> złotówkę w ramach demobilu do kraju przyjechała?

ta infrastruktura to kanalizacja i kableki a wiec to co tp juz miala od
dawna i nawet to jak i inni sfinansowali, o to jest cala dyskusja

> Mnie wystarcza "intranet TPNET" i komercyjne portale, a do tego
> świetne dojście do światowego Internetu - ja nie płaczę na polipie,
> że znów "mój ruch" przyblokowano.

a co, nie przyblokowano ?

> I tak oto m.in. tą wiadomością sponsoruję jedynego providera na mojej
> ulicy.
> Czas wysyłania: 1 sekunda.
> Jedna sekunda z miesięcznego abonamentu dla TP ze specjalną
> dedykacją: "By się Futrzakom poszczęściło i mieli u nas nie dwa
> maszty na pięć milionów mieszkańców, a pięć. Jedna stacja bazowa na
> milion mieszkańców - to jest to". :-)

znowu kategoria "mam klapki na oczach i jest mi dobrze"
baza ma dany zasieg, widac pokrywa ladnie teren, cos nie tak ?

--
Adam Paluch <adam_at_bluu.net>
bluuu.NET, Sosnowiec