Re: NETIA ADSL

Autor: M. Tankard (m.tankard_at_g-zeta.pl)
Data: Tue 24 Feb 2004 - 16:37:06 MET

Zbigniew Sikora wrote:

> Dopóki używałeś rzeczowych argumentów, to jeszcze można było Cię czytać.
> Natomiast w tej chwili straciłeś resztkę obiektywizmu.
> Niema znaczenia, czy ci ISP chcą obsługiwać abonentów biznesowych, czy
> nie-biznesowych, czy tez świadczyć usługi dla swojej cioci. Operator
> dominujący na rynku dzierżawy łącz MUSI te łącza dzierżawić. Mało tego -
> MUSI to robić stosując zatwierdzone przez stosowne urzędy ceny. TP SA robi
> wszystko, aby dzierżawa łącz była maksymalnie utrudniona, i skrajnie
> nieatrakcyjna ekonomicznie. Mam nadzieję, że masz świadomość faktu, iż
> [...]

Nikt nie broni owym ISP wybudowania własnych łączy i świadczenia usługi
dla mas. Problem w tym, że to kosztuje, więc wprowadza się różnego
rodzaju uregulowania w stylu ustalanych przez państwo cen za dzierżawę
łączy - prosty sposób na zahamowanie wszelkich inwestycji w
infrastrukturę - po co budować skoro trzeba będzie oddać konkurencji ?

--
Michał