Re: NETIA ADSL

Autor: richie (urip_at_poczta.wp.pl)
Data: Tue 24 Feb 2004 - 19:34:43 MET

On Tue, 24 Feb 2004 16:37:06 +0100, "M. Tankard" <m.tankard_at_g-zeta.pl>
wrote:

>Nikt nie broni owym ISP wybudowania własnych łączy i świadczenia usługi
>dla mas.

Ile lat w PRLu miała TPSA - w cieplarnianych warunkach państwowego
monopolu - czasu na wybudowanie sieci w całym kraju? Ile pieniędzy
wpompowano w jej infrastrukturę z ówczesnej państwowej kasy?
Dziękuję, nie mam więcej pytań!

richie

--
Unik jaki zastosował rzadko ogląda się na naszych ringach...
złapano go dopiero przy szatni, jak odbieral koszulkę.