Re: NETIA ADSL

Autor: eik wek (wylaczyli_at_mi.serwer.chwilowo.pacany.jedne)
Data: Tue 24 Feb 2004 - 22:59:51 MET

"M. Tankard" <m.tankard_at_g-zeta.pl> wrote:

>dla mas. Problem w tym, że to kosztuje, więc wprowadza się różnego
>rodzaju uregulowania w stylu ustalanych przez państwo cen za dzierżawę

to nie tylko kosztuje, ale czasem jest wrecz niemozliwe...
mówimy o rurach pod ziemia, zakopanych tam wiele lat temu, zanim nad
nimi powstaly ulice, chodniki, osiedla, autostrady...
jest jakis sens w tym, aby każdy, kto chce dotrzec do klienta koncowego,
kopal wlasne rowy i robil przewierty pod ulicami, skoro co kilkadziesiat
metrów idzie w ziemi rura w której jeszcze pare lat temu tpsa ochoczo
wydzierzawiala druty?