Re: NETIA ADSL

Autor: Zbigniew Sikora (zs_at_hor.net.pl)
Data: Tue 24 Feb 2004 - 18:21:26 MET

Użytkownik "M. Tankard" <m.tankard_at_g-zeta.pl> napisał w wiadomości

> Nikt nie broni owym ISP wybudowania własnych łączy i świadczenia usługi
> dla mas. Problem w tym, że to kosztuje, więc wprowadza się różnego
> rodzaju uregulowania w stylu ustalanych przez państwo cen za dzierżawę
> łączy - prosty sposób na zahamowanie wszelkich inwestycji w
> infrastrukturę - po co budować skoro trzeba będzie oddać konkurencji ?

Zmieniasz temat - mówię o infrastrukturze, która istnieje i do dzierżawy
której TP SA jest ustawowo zobowiązana.
To czy im się to opłaca, czy też nie mało mnie obchodzi, podobnie jak TP SA
nie obchodzą moje problemy ekonomiczne. Proste wyliczenie mówi, że się
opłaca, skoro z dzierżawy drutów dla ISP mają wieksze pieniądze niż z
uruchomienia na tych drutach Neostrady. Więc, o co chodzi ??
Natomiast, co do oddawania - jaki poziom cen za dzierżawę infrastruktury
nazwałabyś "oddawaniem" ? Czy np. 206,- PLN miesiecznie za 100mb rurki w
kanalizacji teletechnicznej to jeszcze działalność charytatywna, czy już nie
? :->

Z#