Re: TPNET - POL34

Autor: Bootmaker (bootmaker_at_delete.it)
Data: Fri 20 Feb 2004 - 09:50:00 MET

On 2/20/2004 8:38 AM, Konrad Plich wrote:

> Żadna podobna zawierucha nie spotkała rynku "ostatniej mili Internetowej".
> Cały czas zakopanie kabla do Kowalskiego kosztuje tyle samo albo i drożej.

Oczywiscie ze nie spotakala i dluuugo nie spotka, poniewaz w czasie
"prywatyzacji" tepsy ktos wspanialomyslnie oddal infrastrukture nalezaca
w normalnym swiecie do miasta w nienasycone lapy "inwestora"
Naturalna rzecza jest wiec ze jezeli ktos wylozyl kase na cos to chce ja
teraz odzyskac, a ze ma do tego wsparcie naszych "prawodawcow" robi to
nie patrzac na nic i nie ogladajac sie na nikogo. I z tej prostej
sytuacji Panie Konradzie bierze sie MONOPOL dzieki ktoremu Kowalski i
jego sasiedzi beda bulic za internet *kosmiczne* pieniadze az "inwestor"
nie stwierdzi ze wystarczajaco napelnil swoja kieszen. Potem moze bedzie
rewolucja (chyba ze Kowalski nie wytrzyma wczesniej).
Prosze wiec nie zwalac winy na to ze na zachodzie budowali swiatlowody,
bo u nas tez by budowali gdyby mieli do tego warunki. Wiem ze nie kasaie
   karmiacej reki... ale odrobina trzezwego spojrzenia w niczym tu nie
przeszkadza.

Tomek