Re: TPNET - POL34

Autor: Urtho (ktokolwiek_at_gdziekolwiek.pl)
Data: Fri 20 Feb 2004 - 09:49:09 MET

Użytkownik "Konrad Plich" <konradpl_at_piotrkow.tpsa.pl> napisał w wiadomości
[ciach]

>Chyba że tym abonentom (serwerom
> contentu) każe się stanąć dwa metry od switcha to wtedy ich podłączenie
> kosztuje tyle co dwa metry patchcorda a jedynym cenotwórczym czynnikiem
jest
> cena pasma w dwóch kierunkach: do świata i do odbiorców contentu.
>
> KP

A jednak spinajac moj switch, stojacy dwa metry dalej, ze switchem TPSA
i nie kupujac wyjscia na swiat przez ten switch zwracam TPSA koszty
infrastruktury NEO+. :(

Myslałem, ze cena NEO+ jest podyktowana kosztami dojscia do "odbiorcy
contentu"
a tutaj okazuje sie, ze to cena dumpingowa -nie podejrzewalem, ze ktos sie
jawnie przyzna.

Urtho,