Re: TPNET - POL34

Autor: Maciej Wierzbicki (voovoos_at_kis.p.lodz.pl)
Data: Fri 20 Feb 2004 - 09:58:57 MET

Konrad Plich wrote on 2004-02-20 08:38:

> Przyznam że nie jestem pewien na co mam odpowiedzieć.

Na pytanie, dlaczego TPSA limituje ruch idący od innych polskich
operatorów, w tym pol34, trasami zagranicznymi. Bo zdajesz sobie
sprawę, że skoro tak idzie, to oznacza, że rzeczonym operatorom
bardziej opłaca się pchać ten ruch łączami zagranicznymi, niż bramkami
z TPSA?

--
*   Maciej Wierzbicki * At paranoia's poison door  *
*   VOO1-RIPE   VOO1-6BONE   *