Re: TPNET - POL34

Autor: M. Tankard (m.tankard_at_g-zeta.pl)
Data: Fri 20 Feb 2004 - 09:14:35 MET

Borg wrote:
> Widze ze nie bardzo wiesz o czym mowisz..
> Jestem ciekaw czy byl bys taki madry gdy np siedzisz sobie
> i chcesz poczytac newsy, albo sciagnac poczte i nie bardzo
> mozesz bo ci sie wszysko slimaczy.. juz cie widze jak przeklinasz
> "co to za ch...wy operator.." itd. Bez QoS kazda osiedlowka by
> zginela marnie majac takich debilnych userow jak ty, ktorzy bezsensowenie
> sciagaja GB danych.... Poprostu marnowanie zasobow...
> Dal bym ci na 2 miechy lacze 2400 to potem bys slowa zlego
> na swoja osiedlowke nie powiedzial..

Wiem o czym mówię - zastanawiam się tylko, czy według tego będzie mozna
oskarżyć każdego operatora o dławienie ruchu, czy tylko tą wstrętną
tepsę. QoS jest moim zdaniem jak najbardziej potrzebną sprfawą i to w
każdej sieci - zarówno tepsowej, jak i osiedlowej .

> A tak na marginesie to dziwie sie czemu sie na ten temat wypowiadales

Używanie dialupu nie daje mi prawa wypowiedzi na temat QoS, czy jak >:>

--
Michał