Re: TPNET - POL34

Autor: ROBBO 2 (robbo2k_at_op.pl)
Data: Thu 19 Feb 2004 - 07:38:09 MET

> Naprawdę liczysz na to, że ktoś, kto płaci 150 zł/m-c za Neostradę będzie
> jeszcze dodatkowo łączył się modemem z różnymi numerami dostępowymi?

Ja tylko podalem ci przyklad gdzie operatorzy OLEWAJA ssaczy tpnetu i takim
przykladem jest wlasnie onet.
I sadze ze takie akcje beda sie nasilac czyli dostawczy contentu razem z ISP
beda robic uslugi pod siebie a nie pod neostradowcow.

> Po portalach mieli internauci (według ówczesnych założeń) surfować
> godzinami łącząc się z Internetem modemem.

Zaloz mi neostrade w domu to pogadamy.

> Ktoś ma ochotę powtórzyć "eksperyment"?
> Kilka takich biznesplanów upadłych portali można pewnie odkupić od syndyka
> za symboliczną złotówkę.

jako onetkonekt nie bankrutuje ?