Re: TPNET - POL34

Autor: Janusz - Vahanara (vahanara_at_olimp.gapp.pl)
Data: Wed 18 Feb 2004 - 20:58:38 MET

Nastał nam piękny 18 luty 2004 roku,
kiedy to Yacho posłał(a) w świat wiadomość
<c0umh6$j3l$2_at_nemesis.news.tpi.pl>

> Jak sie nie chce szukac to sie nie znajdzie - zainstaluj zamiast kradzonego
> slodkiego WinXP
ROTFL, musiała przyjśc pora na takie "argumenty".

> jakiegos debiana - wpisz w konsoli apt-get upgrade .... patrz i placz ....
Już wiem. Sto tysięcy neostradowiczów wpisuje co wieczór na konsoli apt-get
upgrade i wyżywa się na 800 102102.

> to ze twoj swiatopoglad zamyka sie na emule (sic!) nie znaczy ze problemu
> nie ma....
Użytkownikom Neo (jak i sieci kablowych, czy osiedlowych w których p2p
stanowi zmorę) bliższy jest Muł, niż Debian.
A jakby się uparli, to mają ftp.tpnet.pl.

BTW, nie Debian a Red Hat.
http://fedora.redhat.com/download/
"Since the Red Hat FTP site can experience extremely high volume, you may
have better success using a mirror site. Alternatively, you can join the
torrent".

Pora się obudzić ze snu zimowego.

Janusz - Vahanara
Jestem tu, by wrzasnąć: Ku-ku-ry-ku!,