Re: .edu.pl dla mas?

Autor: artur_at__il.pw.edu.pl
Data: Wed 18 Feb 2004 - 08:34:17 MET

>W internecie siedze nieco dluzej bo ponad 10 lat wiec nie opisz mi tu
>glodnych kawalkow o przedszkolu

a to przepraszam :-))))))

>A cwaniactwo z poczta.pl jest oczywiste.

oczywiscie...., a swistak pali ze sreberka....

>Nask jak widac jest instytucja ktora zawalila sprawe
>bo gazeta.pl nalezy do Agora S.A a tak gdyby sie Artur pospieszyl moze
>bylaby nastepna fajna a tu klops.

Twoje rozumienie wypowiedzi i dar wgladu w przyszlosc sa interesujace.

>Guzik mnie obchodzi legalnosc twoich domen , wedlug mnie wycwaniakowales i
>tyle.

Nie unos sie. Pewnie tylko hutnik, gornik i rolnik maja prawo byc uczciwi.
Inwestowanie duzych pieniedzy we wlasne pomysly jest czynem gorszacym.

>A masz pretensje teraz do NASKu ktory cwaniakuje razem z UM jak
>wycwaniakowac Ciebie.

NASK ma zapewnic sprawna techniczna dns, "cwaniakowanie razem z UM" w ich
wykonaniu swiadczy jedynie o jakosci instytucji publicznych, a tym samym o
jakosci panstwa i roli obywatela (dla przedszkolakow: obywatel w tym
ukladzie jest dojna krowa, ktora moze, co nawyzej, muuuuuu; i niech nie
przeszkadza...)