Re: .edu.pl dla mas?

Autor: ROBBO 2 (robbo2k_at_op.pl)
Data: Wed 18 Feb 2004 - 11:17:14 MET

> a to przepraszam :-))))))

A nie ma sprawy

> oczywiscie...., a swistak pali ze sreberka....

Artur przynaj to wreszcie ze chciales na tym zarobic bez ponoszenia
specjalnej pracy.
Bylo to legalne , mogles tak zrobic czyli potencjalnie duzo kasa bez nakladu
czyli cwaniak :).
Nie doszukuj sie w moich wypowiedziasz ze nazywam cie przestepca czy jakims
wyludzaczem.

Nie mow ze nie zarejestrowalbys www.gazeta.pl gdyby byla wolna :))

> Nie unos sie. Pewnie tylko hutnik, gornik i rolnik maja prawo byc uczciwi.
> Inwestowanie duzych pieniedzy we wlasne pomysly jest czynem gorszacym.

Powiedzmy ze WEDLUG MNIE srednio moralnym ale w pelni legalnym.

> NASK ma zapewnic sprawna techniczna dns, "cwaniakowanie razem z UM" w ich
> wykonaniu swiadczy jedynie o jakosci instytucji publicznych, a tym samym o
> jakosci panstwa i roli obywatela (dla przedszkolakow: obywatel w tym
> ukladzie jest dojna krowa, ktora moze, co nawyzej, muuuuuu; i niech nie
> przeszkadza...)

Masz pretensje do NASKU o to co sam robisz. NASK jest firma komercyjna i sam
cwaniakuje jak zarobic i sie nie narobic.
A UM woli wycwaniakowac domene niz za nia placic co jest naturalnym odruchem
choc rownie waptliwym moralnie jak dzialania NASKu.