Re: .edu.pl dla mas?

Autor: artur_at__il.pw.edu.pl
Data: Wed 18 Feb 2004 - 08:19:53 MET

>Nie nie podoba mi sie polityka NASKu i wiel innych rzeczy
>A uwazasz ze maja zaplacic z twoich podatkow 20 tys Arturowi za odstapienie
>?

Nie, maja sie... Gdy przeztana mi powtarzac, ze maja mi cos zabrac, bo sa
wlascicielami miejscowego wymiaru sprawiedliwosc, to zainwestuje w serwis
i na pewno na nim zarobie, zwlaszcza, ze jest wielu ludzi, ktorzy chcea go
robic np. Fundacja Promocji m. st. Warszawy (niestety bez plecow w
strukturach).

>Jesli UM do spoly z NASKiem moga odsyskac domene za FRAJER to idiotyzmem z
>ich strony byloby placic Arturowi.

Pewnie, po wojnie panstwo wzielo sobie za frajer wiec, tez moglo, wiec po
co mialo placic.

>To ze Artur cwaniacko zagarnal domene to jest blad jaki popelniono w NASKu i
>ich zmienionych i niespojnych regulaminach.

Zaplacilem za domene zarejestrowana zgodnie z regulaminem, jezeli nazywasz
taki zakup cwaniactwem, to musisz byc przedszkolakiem. Wydaje mi sie, ze
nazwiesz cwaniakiem rowniez wlascicela przlni, jesli odwazy nazwac swoja
firme pralnia.