Re: .edu.pl dla mas?

Autor: ROBBO 2 (robbo2k_at_op.pl)
Data: Tue 17 Feb 2004 - 16:34:51 MET

> Jestes zapewne przedszkolakiem. NASK mial miedzy 12.97 a ca. 03.1998
> regulamin, ktory wymagal posiadania firmy o nazwie wnioskowanej domeny, a
> ja zalozylem z kolega spolke cywilna o nazwie Poczta, co zapewne uwazasz
> za naduzycie, bo przeciez "jak tak mozna" (z oburzona mina). Ten czlowiek
> placi za rzecy, ktore zapewne naleza sie robotnikom i rolnikom, matkom
> polkom i bojownikom o wolnosc i demokracje. Powinien zostac powolany jakis
> urzad, ktory zrobi raz na zawsze porzadek z wrogami ludu.

W internecie siedze nieco dluzej bo ponad 10 lat wiec nie opisz mi tu
glodnych kawalkow o przedszkolu
A cwaniactwo z poczta.pl jest oczywiste. Nask jak widac jest instytucja
ktora zawalila sprawe
bo gazeta.pl nalezy do Agora S.A a tak gdyby sie Artur pospieszyl moze
bylaby nastepna fajna a tu klops.
Guzik mnie obchodzi legalnosc twoich domen , wedlug mnie wycwaniakowales i
tyle.
A masz pretensje teraz do NASKu ktory cwaniakuje razem z UM jak
wycwaniakowac Ciebie.