Re: TPNET - POL34

Autor: gtk_at_adm
Data: Wed 18 Feb 2004 - 01:28:06 MET

Dnia 2004-02-18 00:23,Użytkownik Marcin Markowski napisał:

> I tu sie mylisz. Sadzisz, ze gdyby PCSS mial zabronione pchanie sie stykiem
> Teli do TPNET to by to robil? oraz, ze Telia by na to pozwolila?

A gdzie napisalem ze ma zabronione? nie rozumiem tylko dlaczego ruch edu
nie idzie bramka(darmowa) do tpnetu. Ktos sie obrazil na ta bramke? Po
prostu dobra karta przetargowa tylko jeszcze raz powtorze na zasoby i
rozwoj sieci EDU loza podatnicy.

> Bo TPNET zdegradowal ruch na stym styku i nie dalo sie dobic do niego?

Ruch com czy edu 'zdegradowal'(super okreslenie) tpnet? a moze niechec
pozmana do jego pozialu odbil sie na jednym i drugim ?

> Odnosnie tego co teraz dzieje sie nie bylo jeszcze, ale na poczatku stycznia
> dostali kare 4mln za utrudnianie wymiany ruchu miedzyoperatorskiego.

link poprosze, a czy czasem nie dotyczylo to polaczen telefonicznych ?

> Nie wiem czy zauwazyles, ale MANy nie robia takich uslug jak neo+, etc. wiec
> dlaczego wspominasz to w tym watku?

Jednak chyba jestem fanem, i ciesze sie cywilizowanym dostepem do netu

--
  Carlos
| #    odpowiadajac  usun 'x' z adresu email   # |