Re: TPNET - POL34

Autor: Marcin Markowski (marcin-usenet_at_risp.pl)
Data: Wed 18 Feb 2004 - 00:23:30 MET

On 2004-02-17, gtk_at_adm <xgtk7x_at_gazxeta.pl> wrote:
[...]
> Do tpnetu ruch od manu wchodzi przez telie, a to czy z edu bezposrednio
> z manu wychodzi do telii a com do telii idzie przez GTS to zadna roznica.

I tu sie mylisz. Sadzisz, ze gdyby PCSS mial zabronione pchanie sie stykiem
Teli do TPNET to by to robil? oraz, ze Telia by na to pozwolila?

[...]
> Ja nadal nie rozumiem dlaczego ruch edu, ktory nie jest wlasnoscia manu
> jest kierowany przez telie a nie na bezplatny styk z tpnetem.

Bo TPNET zdegradowal ruch na stym styku i nie dalo sie dobic do niego?

[...]
> A jest wyrok sadu, ze w tym przypadku tpsa stosuje praktyki
> monopolistyczne?

Odnosnie tego co teraz dzieje sie nie bylo jeszcze, ale na poczatku stycznia
dostali kare 4mln za utrudnianie wymiany ruchu miedzyoperatorskiego.

> Fanem moze nie ale zaden inny operator nie chcial mi dostarczyc netu
> 512kb/s za 150 zl miesiecznie. Mieszkem na terenie gesto zaludnionym. Z
> uslugi neostrada jestem zadowolony w 100%.

Nie wiem czy zauwazyles, ale MANy nie robia takich uslug jak neo+, etc. wiec
dlaczego wspominasz to w tym watku?

--
Marcin markowski