Re: TPNET - POL34

Autor: Marcin Markowski (marcin-usenet_at_risp.pl)
Data: Wed 18 Feb 2004 - 02:02:28 MET

On 2004-02-18, gtk_at_adm <xgtk7x_at_gazxeta.pl> wrote:
> A gdzie napisalem ze ma zabronione? nie rozumiem tylko dlaczego ruch edu
> nie idzie bramka(darmowa) do tpnetu. Ktos sie obrazil na ta bramke? Po
> prostu dobra karta przetargowa tylko jeszcze raz powtorze na zasoby i
> rozwoj sieci EDU loza podatnicy.
Pieniadze ida na rozwoj sieci, a nie na zasoby umieszczone tam. Dla
przykladu: czyzbys twierdzil, ze placisz za dostep do serwerow IRC
zlokalizowanych w tych sieciach?

[...]
> Ruch com czy edu 'zdegradowal'(super okreslenie) tpnet? a moze niechec
> pozmana do jego pozialu odbil sie na jednym i drugim ?
Odbilo sie bo TPSA nie umialo przedstawic sensownej oferty i w sensownym
terminie. Tak jak napisal pan Maciej Stroinski, TPSA do dnia dzisiejszego
(chociaz juz moze sie umowili) nie przedstawila obiecanej oferty.

[...]
> link poprosze, a czy czasem nie dotyczylo to polaczen telefonicznych ?
Nie umiem teraz znalezc linka (moze ktos go ma?), ale owszem, tyczylo
sie polaczen telefonicznych. Ty zadales pytanie czy TPSA stosuje praktyki
monopolistyczne, a ja Ci podalem przykladowa odpowiedz.

PS Skoro jestes zadowolonym end-userem uslug TPNET, to dlaczego bierzesz
udzial w tym watku? Czyzby TPSA placila Ci od kazdego dobrego slowa?

PS2 W ogole to zastanawia mnie dlaczego TPSA nie podzieli swoich uslug tak
jak robia to MANy - w przypadku odsprzedawania lacza dalej bedziesz placil
wyzsza cene. Gdyby podzielili to i cena takiego lacza dla dostawcy contentu
bylaby nizsza, to moze by nie bylo problemow w stylu, ze MANy zanizaja ceny.

PS3 Z mojej strony EOT, bo jakby nie bylo znalazlem ciekawsza oferte (w
stosunku do innych polskich dostawcow ktorych ceny byly wysokie ze wzgledu
na utrzymanie bramki z TPNET) za granica.

--
Marcin Markowski