Re: TPNET - POL34

Autor: Samotnik (samotnik_at_WYTNIJ.samotnik.art.pl)
Data: Wed 18 Feb 2004 - 01:08:58 MET

In article <slrnc35au3.1m75.acid_at_seth.e-wro.net>, Tomasz Paszkowski wrote:

> 1:10 to jest baardzo malo, tym bardziej w skali jakiej TPSA robi neostrade.
> Moim zdaniem w maksymalnym peeku pracuje 30% populacji wszystkich neostrad.
> Dokladajac do tego fakt, ze wiekszosc to l00kanie na onet.pl,wp.pl to
> mozna ryzykowac ze overbooking moze byc jescze wiekszy i nikt tego nie
> zauwazy.

Hmmm, chyba zbyt pochopnie pomijasz te powiedzmy 30%, które ciągnie
osiołkami tyle, że aż się miedź rozgrzewa. Znam osoby (i to wcale nie
są dzieciaki, które dopiero co dostały peceta na urodziny), które wrzucają
wszystko, co tylko się pojawi na różnych osloskopach. Argument - przecież
skoro się może ściągać,, to czemu ma się nie ściągać. ;)

--
Samotnik
www.zagle.org.pl