Re: TPNET - POL34

Autor: Tomasz Paszkowski (acid_at_e-wro.net)
Data: Wed 18 Feb 2004 - 01:01:32 MET

W artykule <Pine.LNX.4.44.0402180048300.7932-100000_at_icpnet.pl> fanthom_at_icpnet.pl napisał(a):

> Zgadza sie bo ta w MANie bedzie symetryczna czyli lepsza ?

tak

> Oj nieladnie .... czyli zugerujesz ze powinno sie overbokking'owac tak
> bardzo jak tylko sie da ? No to mam tylko nadzieje ze w e-wro tak nie
> jest.

1:10 to jest baardzo malo, tym bardziej w skali jakiej TPSA robi neostrade.
Moim zdaniem w maksymalnym peeku pracuje 30% populacji wszystkich neostrad.
Dokladajac do tego fakt, ze wiekszosc to l00kanie na onet.pl,wp.pl to
mozna ryzykowac ze overbooking moze byc jescze wiekszy i nikt tego nie
zauwazy.

Co do e-wro to w szkielecie jest tylko 1Gb/s przy 4000 tysiacach abonentow
podlaczonych 100Mb/s overbooking wyhcodzi 1:400 ;/ Jednak szkielet
ma jescze baaaaaaaardzo duze zapasy w pasmie.

> Zaczyna sie, uwierz mi.

Smiem twierdzic, ze nie. Chodzi mi o pelna tablice BGP bez AS5617.

--
Tomasz Paszkowski