Re: TPNET - POL34

Autor: gtk_at_adm
Data: Tue 17 Feb 2004 - 21:31:32 MET

Dnia 2004-02-17 21:11,Użytkownik Szymon Sokół napisał:

> - tzn. MANy mają skorzystać z oferty ATMANa, GTS i TelEnergo? Z oferty *na
> co*? Na połączenie użytkowników *TPNET* z zasobami klientów MANów? Cały czas
> mówimy o tym, że są użytkownicy TPNET, którzy chcą mieć dostęp do MANów. Co
> może im zaoferować ATMAN, GTS itd., a tym bardziej, co te firmy mogą tu
> zaoferować MANom?

Tranzyt do tpnet. Im wieksza ilosc tym cena nizsza. Pozman jaki mial
styk z tpnetem przed przycieciem w styczniu? w sumie edu+com 100-120Mb/s
A jaki chcialby miec? i ile by chcial zaplacic za 1 Mb/s. Moze tyle ile
pobiera telia za kilka Gb/s ?

Pokaz mi tych wszystkich uzytkownikow tpnetu ktorzy, cierpia z powodu
braku dostepu do komercyjnych klientow manow.

--
  Carlos
| #    odpowiadajac  usun 'x' z adresu email   # |